ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دختر ناز مامان و بابا

سلام

1392/4/26 14:01
نویسنده : بانو
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامان های مهربون دنیا.به پیشنهاد دوستم اومدم اینجا یه وبلاگ درست کردم.البته ما چند سالی می شه که تو بلاگفا خونه داریم و اینجا نیومده بودم. یه کمی محیطش شلوغه اما جو صمیمی و مهربونی داره.امیدوارم بتونم زود به زود بیام اینجا.دست همه مادران و می بوسمقلب

منم یه دخمل ناز دارم که یک سال و هشت ماهشه و من و باباش خیلی دوسش دارم.به زودی زود میام و عکسای دخمل نازمون و براتون می زارم و از کارای بانمکش می گم.

راستی از همینجا به دوست خوبم مامان فافا سلام می کنم و ازش ممنونم که اینجا رو بهم معرفی کرد.مژه

تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان فافا
26 تیر 92 14:45
سلام.خیلی خیلی خوش اومدی دوست خوبم


madarkhanomi
26 تیر 92 17:33
ایشاله که لحظات خوشی رو ثبت کنی عزیزم

راستش من میخوام برای نی نی توی دلم اتاق تزیین کنم اگه شما ایده ای داری میشه بهم سر بزنی و کمکم کنی؟؟؟؟ لطفا







مامان فافا
31 تیر 92 15:43
سلام.آمدم نبودید
مامان آروین (مریم)
1 مرداد 92 9:31
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
مامان فافا
7 مرداد 92 1:49
سلام عزیزم خوبید؟ مامانی مهربون من تو یه بازی وبلاگی شرکت کردم و با اجازه تون شمارو هم به این بازی دعوت کردم امیدوارم دعوتمو قبول کنی و بیای به سوالات این بازی پاسخ بدی
مامان محمدصدرا
8 مرداد 92 22:47
سلام خانمی به جمع ما خوش اومدی. منتظر دیدن عکسای خوشگل دخترت هستیم. من با افتخار شما رو لینک کردم امیدوارم این افتخار رو به ما بدید.