ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دختر ناز مامان و بابا

کلمات دو حرفی

1392/5/7 14:09
نویسنده : بانو
605 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم دیگه می تونه کلمات دو حرفی و به طور واضح بگه.وقتی می گه دوست دارم دلم میره براش.می خوام یه بوس ابدار از اون صورت ماهش کنم.یا می گه بیا اینجا,دست نزن و ...

دیروز داشتم باهاش فوتبال بازی میکردم من می گفتم سوباسا شوت کن دخملی می گفت شپشا شوت.قهقهه

دیشب هم رفتیم پارک سر کوچه مون و دخملم یه کمی سرسره بازی کرد.تازه یاد گرفته که خودش بره بالا و لیز بخوره اوایل می ترسید این کارو انجام بده. یه کمی هم خاک بازی کردیم و برگشتیم خونه. حسابی خسته شده بود.

امشب هم احیاست. از همه مامانهای خوب می خوام که ما رو هم دعا کنن.

التماس دعافرشته

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهسا مامان طاها
7 مرداد 92 14:14
اخی الهی
خدایا کی پسر من حرف میزنه؟؟!!
لینکتون کردم


مامان فافا
12 مرداد 92 15:27
سلام.خوبید؟ قول میدم از این به بعد هر وقت آپ کردم خبرت کنم ریحانه گلی رو ببوس از طرف من لطفا عکس بزار
مامان محمدصدرا
12 مرداد 92 19:22
سلام خانمی خدا گل ناز خاله رو حفظ کنه. با افتخار لینکتون کردم. اگه امکان داره زودتر عکس دختری رو بذارید مردیم از فضولی
مامان فافا
17 مرداد 92 18:09
سلام عزیزم.عیدتون مبارک
مامان فافا
16 شهریور 92 16:53
سلام به ریحانه جون و مامان گلش ریحانه جان روزت مبارک
مامان محمدصدرا
27 آذر 92 23:19
پس کجایی خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرمیتا
18 آبان 93 13:22
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
پریسا
18 آبان 93 19:13
باتبادل لینک موافقی